.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند . 7 آذر، نقطه عطف اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : حماسه قهرمانان ناوچه پیکان موجب شد تا پرسنل شجاع ناوشكن های «سهند» و «سبلان» و ناوچه ی «جوشن» درمصاف نابرابر خود در مقابل نیروهای متجاوز امریكایی سیمای زیبای مقاومت را درخشان‌تر و ماندگار سازند .(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد. مازندران برای ارائه خدمات بهینه آبرسانی نیازمند نگاه ملی است / اجرای طرح فاضلاب در ۱۴ شهر مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری از مطالبات به حق مردم استان مازندران است. تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود.

بازید رئیس‌جمهور از نیروگاه زباله‌سوز ساری/ فرصت ۶ ماهه برای تکمیل و افتتاح پروژه
آیت‌الله رئیسی: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری از مطالبات به حق مردم استان مازندران است. تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود. (ادامه)
حمید طالبی شهردار که باید باشد؟ متعهد، متخصص یا مدیر؟
حمید طالبی(ادامه)
استاندار مازندران: واردات برنج قهوه‌ای به جای برنج سفید
استاندار مازندران با اشاره به قیمت ارزان برنج قهوه‌ای و کشت نشدن قابل توجه این نوع برنج در ایران، خواستار جایگزینی واردات برنج قهوه‌ای به جای برنج سفید درکشور شد. (ادامه)
شمال نیوز:  رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با بیان اینکه برای مازندران در سال جاری 30 پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، گفت: با گذشت حدود چهار ماه از سال تاکنون تمامی این پروژه ها بر روی کاغذ باقی مانده است..... غلامی راد : 30 پروژه اقتصادی در مازندران بر روی کاغذ مانده است !
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با بیان اینکه برای مازندران در سال جاری 30 پروژه اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، گفت: با گذشت حدود چهار ماه از سال تاکنون تمامی این پروژه ها بر روی کاغذ باقی مانده است.....(ادامه)
شمال نیوز : فریدون امیریان، مدرس دانشگاه و محقق و مولف کتاب ((کتاب تجارت غلات در بندر امیرآباد و نقش آن در اقتصاد سیاسی)) اعتقاد دارد مفهوم بازار و بازاریابی یکی از مقولات مهم و ارزشمندی است که در حیطه مباحث اقتصادی خرید مطرح می شود و لازم است بدرستی به آن بنگریم.... کتاب «تجارت غلات در بندر امیرآباد و نقش آن در اقتصاد سیاسی» منتشر شد
شمال نیوز : فریدون امیریان، مدرس دانشگاه و محقق و مولف کتاب ((کتاب تجارت غلات در بندر امیرآباد و نقش آن در اقتصاد سیاسی)) اعتقاد دارد مفهوم بازار و بازاریابی یکی از مقولات مهم و ارزشمندی است که در حیطه مباحث اقتصادی خرید مطرح می شود و لازم است بدرستی به آن بنگریم....(ادامه)
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم..... عبوری : در 85 سال تنها 12 پارک در ساری ساخته شد اما در 7 سال اخیر 18 پارک و بوستان جدید احداث شد/ 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بود
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم.....(ادامه)
استاندار : تدوین طرح جامع مدیریت بحران در مازندران ضروری است
استاندار مازندران گفت: برای مقابله با بحران ها و حوادث طبیعی، تدوین طرح جامع مدیریت بحران برای استان ضروری است.(ادامه)
کانال هدایت آبهای سطحی در قائمشهر نیمه کاره ماند
رئیس شورای شهر قائمشهر گفت: کانال هدایت آبهای سطحی شهری مدتها نیمه کاره رها شده است.(ادامه)
روستای ولوجاء شهرستان میاندورود در سال های گذشته با داشتن حق آب سنتی از نکارود و جمع آوری آبهای سطحی امکان استفاده هم در بخش کشاورزی و پرورش ماهی با احداث آب بندان هایی به مساحت های ۱۰۰ و ۷۰ هکتاری را داشته اند.آب بندان هایی ک مصرف ذخیره آبی آنها با مدیریت اهالی روستا و شورای محل صورت می گرفت.با کاهش بارندگی و عدم تخصیص حق آب از سوی مدیریت منابع آبی استان با دلیل کاهش ذخیره سد ،هزار هکتار از زمین های کشاورزی بصورت بایر و ۲۵۰ هکتار شالیزار نیز خشک شده است. خشکی شالیزارهای روستای ولوجاء شهرستان میاندورود(خبر)
روستای ولوجاء شهرستان میاندورود در سال های گذشته با داشتن حق آب سنتی از نکارود و جمع آوری آبهای سطحی امکان استفاده هم در بخش کشاورزی و پرورش ماهی با احداث آب بندان هایی به مساحت های ۱۰۰ و ۷۰ هکتاری را داشته اند.آب بندان هایی ک مصرف ذخیره آبی آنها با مدیریت اهالی روستا و شورای محل صورت می گرفت.با کاهش بارندگی و عدم تخصیص حق آب از سوی مدیریت منابع آبی استان با دلیل کاهش ذخیره سد ،هزار هکتار از زمین های کشاورزی بصورت بایر و ۲۵۰ هکتار شالیزار نیز خشک شده است.(ادامه)
معاون آبفا مازندران : هدررفت ۲۸ درصدی آب در شبکه های مازندران
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب مازندران میزان پرت و هدر رفت آب را در شبکه های آب استان ۲۸ درصد اعلام کرد.(ادامه)
یخکشی :حجم مخازن و سدهای مازندران ۱۰۲۰ میلیون مترمکعب افزایش می یابد
مدیرعامل آب منطقه ای مازندران گفت: با تکمیل طرح های سدسازی، حجم ذخایر سدها و مخازن آب استان هزار و ۲۰ میلیون مترمکعب افزایش می یابد.(ادامه)
شمال نیوز : این زمین شناس گفت :  اگر زمین های کشاورزی دشت مازندران به خاطر کم‌آبی سطحی، از آب زیرزمینی برای تامین آب شرب و کشاورزی استفاده کنند این خطر وجود دارد که در آنجا پدیده تداخل آب شور و شیرین رخ دهد که این امر مطلوب نیست..... یک زمین شناس : احتمال شور شدن خاک کشاورزی مازندران وجود دارد!
شمال نیوز : این زمین شناس گفت : اگر زمین های کشاورزی دشت مازندران به خاطر کم‌آبی سطحی، از آب زیرزمینی برای تامین آب شرب و کشاورزی استفاده کنند این خطر وجود دارد که در آنجا پدیده تداخل آب شور و شیرین رخ دهد که این امر مطلوب نیست.....(ادامه)
تجارت آب مجازی از راهبردهای مدیریت منابع آبی است
رئیس اداره دیپلماسی آب وزارت امور خارجه کشور گفت: تجارت آب مجازی به عنوان بخشی از راهبرد مدیریت کلی منابع آب باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای شهر تنکابن با گلایه از انجام نشدن تفویض اختیار به ادارات شهرستان گفت: تشکیل فرمانداری ویژه تنها در حد یک اسم باقی مانده است..... فرمانداری ویژه تنکابن درحد یک اسم باقی مانده است
شمال نیوز : رئیس شورای شهر تنکابن با گلایه از انجام نشدن تفویض اختیار به ادارات شهرستان گفت: تشکیل فرمانداری ویژه تنها در حد یک اسم باقی مانده است.....(ادامه)
ورود ۹۵ درصد آبهای سطحی به دریا ظلم به مازندران است
نماینده مردم آمل در مجلس، رهاسازی و ورود ۹۵ درصد آبهای سطحی استان به دریا را یک ظلم بزرگ دانست.(ادامه)
در حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستنددر حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستند طلب 12 میلیارد تومانی آبفار مازندران از مشترکین
در حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستنددر حال حاضر 420 هزار نفر مشترک آب روستایی در استان مازندران وجود دارند که 12 میلیارد تومان به شرکت بدهکار هستند(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، مسأله نفت استان مازندران در دریای خزر را مهم برشمرد و گفت: این طرح به خاطر مسائلی مورد کم توجهی و بی تفاوتی قرار گرفته است درحالی که کشورهای دیگر از منابع ما استفاده می کنند اما خودمان استفاده وبهره برداری نمی کنیم..... یوسف نژاد : مردم مازندران اجازه انتقال آب دریا را نمی دهند
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس، مسأله نفت استان مازندران در دریای خزر را مهم برشمرد و گفت: این طرح به خاطر مسائلی مورد کم توجهی و بی تفاوتی قرار گرفته است درحالی که کشورهای دیگر از منابع ما استفاده می کنند اما خودمان استفاده وبهره برداری نمی کنیم.....(ادامه)
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است..... از کاهش اب در سد شهید رجایی تا بلاتکلیفی کشاورزان میاندرودی !
شمال نیوز : نامه شرکت آب منطقه‌ای مازندران به سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص معضل کم‌آبی و تأمین نکردن آب اراضی کشاورزی پایین‌دست شهر سورک، شوک جدی به کشاورزان وارد کرده است.....(ادامه)
تقاطع غیرهمسطح دوبانده در میدان هلال احمر ساری احداث می شود
معاون فنی عمرانی شهرداری ساری گفت: برای رفع گره کور ترافیکی، تقاطع غیرهمسطح دو باند یکطرفه در میدان هلال احمر احداث می شود.(ادامه)
طرح  بی آمایش ، کذایی ، واژگونه با ابهامات غیرقابل حل انتقال آب دریای مازندران ( خزر ) ابعاد زیادی دارد که  می بایست ضمن رد و انکار به ابعاد و ترهات هولناک آن پرداخته اذهان همگی را روشن نمود. بحث خسارت‌های زیست‌محیطی فقط یکی از این ابعاد است، درحالی که .... 30 دلیل علمی و کارشناسی بر رد کابوس " انتقال آب خزر به سمنان " (يادداشت)
طرح بی آمایش ، کذایی ، واژگونه با ابهامات غیرقابل حل انتقال آب دریای مازندران ( خزر ) ابعاد زیادی دارد که می بایست ضمن رد و انکار به ابعاد و ترهات هولناک آن پرداخته اذهان همگی را روشن نمود. بحث خسارت‌های زیست‌محیطی فقط یکی از این ابعاد است، درحالی که ....(ادامه)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست.

«سفارت نامشروع»(يادداشت)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست. (ادامه)
 جلسه هماهنگی مدیریت بحران مازندران دقیقا دو روز پس از بحران سیلاب و برف در مازندران صورت گرفته که نوعی نوشدارو پس از مرگ سهراب تلقی می‌شود. برپایی جلسه مدیریت بحران مازندران پس از بحران
جلسه هماهنگی مدیریت بحران مازندران دقیقا دو روز پس از بحران سیلاب و برف در مازندران صورت گرفته که نوعی نوشدارو پس از مرگ سهراب تلقی می‌شود.(ادامه)
۲ شهرستان مازندران درگیر آبگرفتگی معابر و اماکن تجاری هستند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: بارندگی شدید سبب آبگرفتگی معابر و خیابان های شهری و اماکن تجاری در شهرستان های رامسر و تنکابن شد.(ادامه)
انتصاب در آب وفاضلاب شهری نور و آمل
مدیران امور آب وفاضلاب شهری نور و آمل منصوب شدند.(ادامه)
مصرف سرانه آب در مازندران ۲۲۰ لیتر در شبانه روز است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران مصرف سرانه آب به ازای هر نفر در استان ۲۲۰ لیتر در شبانه روز اعلام کرد.(ادامه)
هدایت آبهای رودخانه ای به سمت تالاب بین المللی میانکاله
وزیر نیرو درباره تامین منابع آبی تالاب میانکاله گفت: هدایت آب های رودخانه ای به سمت تالاب در حال انجام است.(ادامه)
۳۵ پروژه آبرسانی روستایی مازندران آماده بهره برداری است
مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور گفت: ۳۵ پروژه در ۱۱۵ روستای مازندران آماده بهره برداری است.(ادامه)
گذر شالیزارهای مازندران از تنش و استرس آبی
در حالی شالیزارهای مازندران با گذر از تنش و استرس آبی درمرحله طلایی شدن خوشه های برنج قرار گرفته اند که بر اساس آمار هواشناسی بهار امسال استان با کاهش 43 درصدی بارندگی نسبت به بهار سال قبل مواجه بوده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.